Van Gils busts stereotypes with US.
STRICKING IDEA
Van Gils introduceert een vrouwengeur die niet alleen ‘for her’ is, naast een mannengeur die niet alleen ‘for him’ is. Hiermee is het Nederlandse parfummerk vastberaden om de genderhokjes binnen de internationale parfumwereld af te breken.
Van Gils ‘I’ geeft je de moed om je echte ik te zijn
In de ‘I am I’ campagne bewijst Geraldine dat er geen zwakker geslacht bestaat. Samen met Van Gils ontkracht ze de vooroordelen op basis van geslacht en laat zien dat je exact diegene kunt en mag zijn die je wilt zijn.
Van Gils busts stereotypes with US.
Van Gils introduceert een vrouwengeur die niet alleen ‘for her’ is, naast een mannengeur die niet alleen ‘for him’ is. Hiermee is het Nederlandse parfummerk vastberaden om de genderhokjes binnen de internationale parfumwereld af te breken.
Van Gils ‘I’ geeft je de moed om je echte ik te zijn
In de ‘I am I’ campagne bewijst Geraldine dat er geen zwakker geslacht bestaat. Samen met Van Gils ontkracht ze de vooroordelen op basis van geslacht en laat zien dat je exact diegene kunt en mag zijn die je wilt zijn.
Van Gils ‘I’ geeft je de moed om je echte ik te zijn
In de ‘I am I’ campagne bewijst Geraldine dat er geen zwakker geslacht bestaat. Samen met Van Gils ontkracht ze de vooroordelen op basis van geslacht en laat zien dat je exact diegene kunt en mag zijn die je wilt zijn.
Get behind the scenes with US.